.. si traficul nu vine.
Ca sa dezvolti o afacere online, ai nevoie sa te implici. Cand vorbesc de implicare, nu ma refer la munca pe care o depui, ci la implicarea in conversatia cu targetul tau.
In loc sa ii transmiti
“Astazi mai avem un articol in care o sa invatam cum sa dansam.”mesajul corect trebuie sa fie:
“Stiu ca te bate prietena la cap ca sa mergeti in club si tie ti-e jena, pentru ca ea o sa danseze toata noaptea si tu o sa te uiti la ea cum atrage privirile. In articolul asta vei invata cum sa stapanesti dansul PE CARE TU IL URASTI ! La final s-ar putea chiar sa iti placa..”Este doar un exemplu.
**************
Trebuie sa creezi o legatura cu oamenii care te citesc, iar legatura o faci ca si cum ai vorbi cu cel mai bun prieten al tau (sau un prieten bun). Renunta la cuvinte fanteziste, foloseste un limbaj comun, exact ca si cum l-ai avea in fata. Vorbeste prin randurile scrise cu prietenul tau, discuta cu el, razi cu el, negociaza cu el.
Asa se scrie un material!
Incepatorii au un stil comunist de a reda informatia. Eu ii vizualizez ca fiind in fata unei clase, tinand un discurs care sa nu supere pe nimeni, cu scopul de a trece ora mai repede.
Ori ca un mesaj sa fie primit de targetul tau, trebuie sa vorbesti cu publicul tau ca si cum ar fi o singura persoana. O idee stralucita, daca nu o imbraci in cuvintele si limbajul acceptat de celalalt, nu va fi pusa in practica.
Trebuie sa stii cine te citeste.
.. am gresit..
Trebuie sa stii EXACT cine te citeste. Pentru ca nu trebuie sa ii transmiti o informatie (asa cum probabil faci acum). Dimpotriva, trebuie SA VORBESTI CU EL. Si vorbesti cu el doar daca ii stii nevoile, varsta, culoarea parului, la ce ora se culca noaptea, ce viseaza, la cat se trezeste, ce mananca.
Atata timp cat te vei adresa multimilor, nu vei atinge decat 1-2. Ceilalti se vor plictisi, nu te vor urmari, vor casca si vor inchide pagina.
Daca te vei adresa in schimb individului, vei atinge o masa de oameni.
Asa ca inainte de a scrie un articol, fa un portret cititorului tau. Imagineaza-ti ca e in fata ta.
- cine este cititorul tau?
- ce vrea el CU ADEVARAT?
- care sunt frustrarile lui?
- ce il motiveaza? care ii sunt dorintele, pentru ce se trezeste dimineata?
- ce il face sa isi piarda mintile? care ii sunt fricile lui cele mai mari?
- cu ce il ajuti tu pe el?
Vorbeste cu el!! Lasa frica deoparte!