S-au inmultit bloggerii pana in panzele albe in Romania. Toti isi dau
cu parerea despre ceva, isi varsa frustrarile, se injura, se ataca, se
inflameaza.
Ei sunt cei multi din care 2-3 castiga bani. Din advertising.
Putini inteleg procesul de a scoate si ceva bani de pe urma pasiunii lor.
Daca esti unul din ei, atunci poate te ajuta articolul asta. Pentru
inceput o sa iti 3 greseli pe care nu trebuie sa le faci si apoi iti voi
expune strategia pe care trebuie sa o ai in vedere ca sa te uiti in
contul tau si sa vezi ca se misca ceva.
3 reselile bloggerului roman:
1 – Cauta scandal cu orice pret
A invatat de la cei mai mari bloggeri din ‘blogosfera’ ca daca te
inflamezi si iti versi frustrarile si ataci pe toata lumea, faci trafic.
Si cineva inteligent a spus la un moment dat ca traficul aduce bani,
asa ca asta e calea fireasca, nu?
2 – Scrie despre el tot timpul
Romanul s-a nascut poet. Peste tot apar posturi despre ce au facut
autorii, ce au mancat, ce au vizitat, cu ce s-au imbracat. Daca autorul
nu e vreo vedeta, interesul generat este unul pasiv si total
neinteresant.
Asa ca daca scrii despre tine, despre ce simti tu si vrei sa scoti si niste bani… sasnsele sunt destul de reduse.
Orice articol scris pe un site sau blog ar trebui sa se refere la cel
care citeste articolul, nu la cel care scrie. Eu ma adresez tie, pentru
ca stiu ca vrei sa scoti bani de pe net. Interesul meu este sa vorbesc
cu tine, sa ma fac inteles de catre tine, sa te ajut sa reusesti ceva in
viata asta.
3 – Scrie generalist
Azi despre un film, maine despre bordurile de pe Aviatorilor,
poimaine despre preturile mari din Carrefour sau despre vremea nasoala
de afara.
Nimeni nu este interesat de generalitati si despre siteuri care nu
duc undeva precis. Asa ca siteul trebuie sa fie clar pe un domeniu de
interes, care sa rezolve o problema a cititorului, care sa ridice
standardul de viata etc.
Ai o groaza de domenii, dar nisele principale sunt: psihologie umana, stil de viata, sanatate, bani, relatii/iubire, comunicare/socializare si vocatia.
Bineinteles ca fiecare nisa are sute si mii de subnise, si cu cat e
siteul mai specializat, cu atat duce catre o relatie corecta cu
cititorul.
De exemplu – stil de viata se poate referi la haine (cum te imbraci) sau la masini (ce masini conduci, siteuri de tuning etc).
Banii pot insemna – cum sa faci bani online sau offline, bani din pariuri, bani din poker sau alte jocuri de noroc etc.
Relatiile – relatia cu familia, intre parinti si copii, iubire, seductie, relatii de cuplu etc. etc. etc.
Nisele de mai sus nu sunt unice, nu sunt inventate de mine, dar sunt
nisele care au cel mai mare impact asupra omenirii. Cu alte cuvinte sunt
cele mai banoase.
Voi reveni cu ‘harta banilor’ pe care ar trebui sa o strabati, atunci cand ai un site.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)